Friday, 29 March 2013

Study Skype - Csevegj anyanyelvi olaszokkal!

Mint nyelvtanár, nagyon fontosnak tartom a nyelvtan elsajátítását, de ahhoz, hogy egy nyelvet igazán hatékonyan tudj használni, a nyelvi kompetenciát is kell fejleszteni. Ezért tartom kiváló lehetőségnek Helga, a Study Skype Nyelviskola vezetőjének kezdeményezését, aki anyanyelvi olasz tanárokkal szervez beszédgyakorlási lehetőséget csevegő órák keretében.

Bővebb információ: olaszonline@gmail.com



A tanárokról bővebben:

MonicaFulda(Firenze)
olasz anyanyelvű tanárunk és kommunikációs trénerünk
Ciao a tutti! Monica Fulda diplomás olasz anyanyelvű tanár vagyok. Olaszországban születtem s végeztem tanulmányaimat, magyar, német és olasz nyelv és irodalom szakon a Firenzei  Tudományegyetemen. Egy évig éltem a németországi Heidelbergben, ahol nem csak tanultam, hanem olasz nyelvet és civilizációt is tanítottam.  Ezt követően jöttem Magyarországra. 3 évet töltöttem ösztöndíjjal a szegedi JATE-n és a budapesti ELTE-n.  Számos alkalommal tolmácsoltam is Magyarországon és Olaszországban.
Ezen kívül többéves középiskolai tanítási gyakorlattal is rendelkezem Budapesten, a “Comenius” nemzetközi tanítási programon vettem részt Pécsett, mint olasz tanár és lektor, emellett  egy évet töltöttem ösztöndíjjal a budapesti Balassi Bálint intézetben, ahol egy műfordító képzést végeztem.
Az óráimon a tanítványoké a főszerep, a cél, hogy kommunikáljanak, élvezzék a többféle játékos feladatot, továbbá, hogy örömmel és ne vért izzadva sajátítsák el a legbonyolultabb nyelvtani szerkezeteket is. Folyamatos számonkéréssel is próbálom őket tanulásra sarkallni. Nagyon fontos számomra a személyes kapcsolat a diákokkal.  Mindig igyekszem beszédcentrikus órát tartani és jó hangulatot teremteni a csoportjaimban, hogy mindenki aktívan részt vehessen és élvezze is az együtt töltött időt.



Domenico Zoda (Palermo)

2009-ben diplomáztam a Milánói Egyetemen nyelvi és kulturális közvetítés szakon, japán és kínai szakirányban. Nyelvtanításban jártas anyanyelvi olaszként bármely szinten, témában és korosztálynak vállal olasz nyelv tanítását. Budapesten lakik a 13. kerületben, és igény esetén házhoz is megy. Tanítási stílusa szimpatikus, kedves és türelmes, és nem beszél magyarul.



Federico Sollazzo (Roma)
Olasz anyanyelvű, egyetemi tanítási gyakorlattal rendelkező tanár. Szegeden lakik és a Szegedi Orvostudományi Egyetemen tanít vengégelőadóként. Magyarul még nem, de angolul beszél. Ajánlja az órákat mindenkinek… - aki nyelvvizsgára készül, - aki Olaszországban szeretne dolgozni, tanulni, - akinek olasz szakos egyetemistaként / főiskolásként segítségre van szüksége (nemcsak nyelvi, hanem irodalmi és kultúrával kapcsolatos tantárgyakból is), -aki Erasmus program keretében olasz egyetemen szeretne tölteni néhány hónapot.



Massimo Vanni (San Gimignano)

San Gimignano-ban született és 18 éve él Magyarországon.
Tanulmányait Firenzében végezte műszaki -, képzőművészeti-, és nyelvszakon.
Magyar tanári képesítést a budapesti HLS iskolában szerezte meg.
Franciául és angolul beszél középfokon és magyarul perfektül.
4 éve tanít olasz nyelvet diákoknak, munkavállalóknak, és munkahelyi csoportoknak szerte az országban skype-on és magántanítványként.
Vállal idegenvezetést és szinkron-tolmácsolást is.


Vincenso Cortese (Reggio Calabria)

Felsőfokú anyanyelvi tanár - üzleti szaknyelvet is tanít.
Budapesten él, nem beszél magyarul.
Vállal korrepetálást, beszéd centrikus-, és üzleti nyelvi órákat is.


No comments: