Saturday, 29 September 2012

Jovanotti, az olasz Glamour magazin első címlapfiúja

Jovanotti a Glamour címlapján

"30-40 éves korom közt válságként éltem meg a Jovanotti nevet, de miután betöltöttem a negyevenet,  újra magamra találtam. Ez a név a lelkemet jelképezi." Nyilatkozta Lorenzo Cherubini, művésznevén Jovanotti, aki az októberi Glamour címlapján lesz látható. Ez az első alkalom, hogy férfi a főszereplője a havilap címlapjának, aminek apropója: Jovanotti immár 25 éves előadói karrierjének évfordulója, valamint az magazin olasz változatának 20 éves születésnapja.

Az interjú elsődleges témái előadói frissessége, ötletessége és képessége a folyamatos megújulásra: "Létszükségletem a változatosság. Máskülönben ellustulok. Nálam ez a negatív tulajdonság patológikus méreteket ölt ", az élet buktatói: "Dacolok a nehézségekkel, akkor is, ha ellenállásba ütközök. Az élet egy bolondokháza, de szembe kell szállni vele" természetesen a szerelem: "A világ olyan, mint egy vidámpark. A szerelem a legfontosabb" és végül a politika. "A politika katasztrófái nem tettek cinikussá, ellenkezőleg. Jobbá lettem általuk".


forrás: http://www.ansa.it/